Friday, September 10, 2010

Mahu Famous? Tiru Macam Magibon! Eh siapa Magibon?

Kalau anda rasa anda tak hebat untuk jadi artis tetapi tetap mahu famous, anda bolehlah tiru cara Magibon nie. Eh, siapa Magibon ni? haaa..Sebut baik-baik,Magibon taw bukan Majebonnn.. Ok pergi Youtube type nama Magibon sekarang!



Okeylah aku cerita sikit pasal gadis comel ni. Beliau sebenarnya dari Florida tapi aku tak tahulah kenapa dia suka beraksi ala-ala Cikaro Jepun. Dia mempunyai 90 lebih video di Youtube tapi hanya video menayang muka dan membulatkan mata dan senyum tanpa berkata apa-apa.Eh peliknya manusia ni!! Walaupun ramai yang tak suka Magibon ni sampaikan buat parody video Magibon, tetapi orang yang view dia tetap sangatlah ramai bebb! Tak percaya gi usha.

Walaupun dia nampak comel tetapi ada satu isu tentang dirinya yang jadi perbualan hangat.Iaitu gigi beliau.huhu..Aku rasa kesian pulak kat dia. *tiba-tiba

Tak kisah lah orang benci & meluat tahap apa pun kat dia tapi dia nih famous betul sampai lah nama dia dah bertapak kat dalam Wikipedia.Haaa..jangan tak percaya sehh! Bodoh-bodoh video dia pun boleh masuk wikipedia.Kita ada apa?

Ok, dengan baik hatinya aku dah cari video dia supaya kamu dapat menonton video Magibon ni. Tak payah nak menyampah ke apa,dia tak kacau kita pun. Dia bagi hiburan aje kat kita.Hehehe..

8 comments:

  1. apaaa lagii.ramai2 buat vid mcm ni aahahha

    ReplyDelete
  2. jommmm!!! famous kat youtube boleh buat duit kot.

    ReplyDelete
  3. hahaha.. sengal.. aku yg baru nengok pun, nak jugak mencari.. huhu.. dahsyat gak ea..

    ReplyDelete
  4. 1st time tau psl awek kawaii wannabe ni..keke. ramai yg kutuk, x pasal2 jer. tp aku tgk ramai awek suke pose camni utk avvy

    ReplyDelete
  5. hahaha, muka lama dia tak boleh blah...
    lgpon video dia pon takde laa menarik mane, ni jual muka je kan??

    ReplyDelete
  6. asada: haha..aku tahu..aku pun sibuk mencari masa mula tahu psl die.

    dark half : ramai ke? awek jepun dgn korea je kot yg ramai buat mcm ni.

    cero : itu bukan muka lama dia.tu muka sekarang dia. (-_-') huhu..yela kot jual muke..

    ReplyDelete

P/S: Nak tanya pasal senibina/architecture? Sila baca SEMUA entri saya pasal 'Study & Architecture Guide' di column belah kanan blog, baca semua komen orang dan apa yang saya reply berserta Q&A di ask.fm saya. Soalan yang dah ada jawapan tidak akan dilayan. Terima kasih.

Terima kasih pada yang ringan tangan komen entri yang lain.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...